19.5.15

Ładnie wyglądasz

Ostatnie kilka dni poświęciłam na uporządkowanie zdjęć z ostatnich wakacji. A konkretniej z wakacyjnego wyjazdu nad morze z dziećmi i moją mamą.
Obróbka zdjęcia wymaga ode mnie większego przyglądania się szczegółom, które przy zwykłym oglądaniu nie zwracają mojej uwagi. Dzięki temu uważniej przyglądałam się moim dzieciom na tych zdjęciach i zauważyłam jak bardzo się zmieniły przez te kilka miesięcy.
Jak z Hani twarzy znikają rysy słodkiego bobasa i jak zmienia się w dziewczynkę (a przecież wtedy też wydawała mi się już taka kobieca w porównaniu do jeszcze wcześniejszych wakacji).
Jak chłopak staje się bardziej chłopięcy, jakiś inny błysk w oku widzę teraz i większą mądrość w spojrzeniu.
Wszystko ma swój czas.. Jak widać czekanie z obróbką wakacyjnych zdjęć też :) i ma to jakiś sens (nie mówiąc już o tym, że poszło tysiąc razy szybciej niż zabawa z nimi tuż po powrocie. I selekcję też robić było dużo łatwiej :)).
W każdym razie cieszę się tym, że są i że mogę się nimi pochwalić :)

A wyjazd był udany. Pamiętam, że wróciłam z niego zachwycona własnymi dziećmi. Jakbym na nowo je odkryła. Cudowne to było!
Do tego pogoda była jak drut, przez całe dwa tygodnie, przez co czułam się bardziej jak we Włoszech czy Chorwacji (szczególnie jak widziałam z okna i ogrodu tłumy ludzi ciągnących na plaże, a prawie każdy miał obowiązkowego dmuchanego delfinka lub przynajmniej materac na głowie).
I cudownie było odkrywać na kiczowatym i głośnym polskim wybrzeżu miłe miejsca, nie skażone jeszcze (i oby nigdy) tą bylejakością i cieszyć się nimi!

Mieszkaliśmy w pięknym miejscu :)





Babcia przywiozła super książkę dla dzieci. Czytała też super!
Plaża w Jastrzębiej Górze w sezonie 

Nie ma to jak własny grajdoł
A tych pulchnych nóżek już nie ma.. Wyciągnęły się.









W Helu trafiliśmy na happening 
Hel
helskie widoki
helski port
Ostatnie chwile z zębem

I już bez zęba na przedzie

To był chyba najgorętszy dzień tego wyjazdu. Morze z kolei było tak zimne, że kości zamarzały od brodzenia w nim. 

Widoki raczej jak z nad Adriatyku :)

Dinopark, Łeba







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz