9.3.12

Rzęsy

Przyglądając się Hani nie sposób ich nie zauważyć, bo są długie, gęste i ciemne. Pewnie jak podrośnie nie jedna koleżanka będzie jej zazdrościła takich rzęs, ale na razie wzbudzają tylko pozytywne emocje (moje, hehe).
Śmieszne, bo Wojtek też ma piękne, bardzo gęste rzęsy, może nawet bardziej gęste niż Hania, ale u niego nie rzucają się tak w oczy. Pewnie dlatego, że nie kokietuje nimi tak często jak dziewczyna :)

A oto fotografia, która mnie dzisiaj zainspirowała do wpisu
Dziewczyna i Rzęsy














Wojtek przeszczęśliwy, bo zgodziłam się, by pod nieobecność Taty spał w dużym łóżku.
Ja z kolei marzę, by móc spędzić noc w jego łóżku, zupełnie sama w pokoju i żeby mnie obudziły promyki słońca muskające moją buzię.
Każdy ma marzenia na własną miarę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz