16.1.15

Rapunzel i nie tylko

Księżniczka z włosami prawie tak długimi jak te Roszpunki i prawie na wieży

Hania jest wielką fanką dwóch filmów: Krainy Lodu (a kto nie jest??!) i Roszpunki. Może je oglądać na okrągło.
To trochę tłumaczy niecierpliwość odnośnie włosów, które są coraz dłuższe, jednak wciąż za krótkie :)
A ja myślę sobie, że o tyle przyjemniej ogląda mi się filmy dziewczyńskie niż te dla chłopców. 
Star Wars? Nuda. Lego Chima?? Mam ochotę krzyczeć! Ninjago?? O raju, kto takie bzdury wymyśla??  Wojtusiu, dlaczego wyrosłeś już z Reksia i Krecika, filmów, które z radością oglądałam z Tobą po razem setny??
Nie jest mi łatwo nadążać za tym czym interesuje się Wojtek, przynajmniej jeśli chodzi o filmy i komiksy.
I widzę, że Tata dzieciom podobnie ma z Hanią - nie bardzo wie jak szukać dziewczyńskich filmów, a już zupełnie nie rozumie w co fajnie jest się ubrać.
Okazuje się, że mimo liberalnych poglądów jesteśmy bardzo tradycyjni i zgodni z płcią nadaną nam przez kulturę.
No, może trochę wyłamuje się Wojtek, który za każdym razem ucieka z pokoju, w którym z Tatą ogląda kolejny odcinek Gwiezdnych Wojen, po to, by sprawdzić o czym tym razem jest odcinek My Little Pony, który w tym samym czasie ogląda Hania :)
Trochę się z T. z niego śmiejemy, ale prawda jest tak, że uwielbiam tę jego nieszablonowość! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz